BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

~Assalammualaikum..~

Hye....sumer..sumer....Welcome to My Blog...heeeeehee....in another ayat 
" Welcome to Misz Mya Myra Blog"
Sebenarnyer, mula-mula aku x la desperate sgt nak wat blog nie...tp bila da bosan meng"GHOST"kan diri aku ni...aku pun buat la blog aku nie...sbb slalu sgt tgk adik aku, asyik duk usha blog dia sndri...aku pun ape lagi,join da club la...Mintak adik aku tlg ajarkan...mcm ner nk create BLOG ni....aku pham ...blog yg aku wat nie..opcoz la tak cantik an??? First tyme la katakan...ibarat pengantin baru di malam pertama....wahahahaaaaa..apew yg ko merepek nih setan...hihihihihi....so, kpd korunk2 sumer...jgn malu jgn segan....give ur komen...atau ape sjew cdgn yg bernas,bergas dan segala mcm "ber"  kat blog aku nie...atau apew saje yg korunk2 sumer nk utara atau selatankan pendapat...sila jew lah...k? Aku sukew taw....

0 comments: