BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 26, 2010

~ Romantik~

huhuhuhuhu.....mseti korunk2 sumer pelik an? npew laa aku ltak gmbar LOMANTIK dorunk ni....actually, aku mmg fanatik gilew kat dorunk nie....especially my luff...MR.F (ala...tak yah nk mention laa sapew...kurunk2 mesti taw punyew) huhuhuhuhuhu....aku pun tak taw npe aku minat sgt kat Farid Kamil....mybe sbb dlu ex-bf aku adew iras2 dia...hahahaaaaa....tp tu bkn sbb utama lor....after aku da PECAH kan hubungan aku ngn ex-BF aku,...aku realize....aku still minat kat Farid Kamil...mybe cara,gaya dan perwatakan dia kot.....aku suke sumer fashion yg dia bawak masuk dlm filem atau luar filem...sumernyew seba-serbi kena la.....from hair to toe....ahaks.......akhir kata...I LUV U la.....MR.F..wahahahaaaaaaaaaa

0 comments: